Se incarca...

Cum comand

1. Inregistare cont

Pentru a comanda un produs aveti urmatoarele optiuni:

a. Adaugati produsele dorite la “Cosul de cumparaturi” apasand butonul “Adauga in cos” si finalizand comanda ca vizitator neinregistrat si urmarind pasii ceruti.

b. Va creati propriul cont la butonul “Intra in cont” si completati datele. Veti primi prin e-mail un link de activare a contului. Dupa activare intrati in cont cu numele de utilizator si parola. Pe adresa de e-mail furnizata veti primi notificari despre comenzi. Aveti posibilitatea sa alegeti produsul sau produsele preferate si sa le adaugati in “Cosul de cumparaturi”. Dupa ce sunteti sigur ca ati adaugat produsele pe care le-ati dorit trebuie sa apasati pe butonul de “Finalizare comanda”. Dupa ce ati apasat acest Buton se vor incarca automat datele dumneavoastra personale precum si adresele de livrare memorate de contul dumneavoastra. Alegeti modalitatea de plata cea mai convenabila iar Comanda procesata va fi trimisa automat si pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat . In calitate de ”Client inregistrat” constituie avantaj faptul ca datele dumneavoastra personale precum si informatiile legate de livrare se incarca automat in momentul finalizarii comenzii.

Pentru informatii suplimentare si preluare comenzi telefonice sau e-mail va rugam sa ne contactati la urmatoarele date:

Informatii si comenzi:

Telefon: +40 740 277272, +40 756 50 50 50

E-mail: contact@torry.ro

Program relatii cu clientii:

Luni -Vineri: 10:00 - 22:00

2. Cos de cumparaturi

Pentru a adauga un produs in “Cosul de cumparaturi” alegeti produsul dorit, culoarea, marimea si numarul de bucati. La produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”. Pentru a continua cumparaturile apasati butonul “Continua cumparaturile”, apoi dati click pe “Cosul meu” si finalizati comanda alegand modalitatea de plata. Costul final va include pretul produsului si costul livrarii. Toate preturile sunt cu TVA inclus. Dupa ce ati trimis comanda, inainte de a fi prelucrata, veti primi un e-mail care confirma inregistrarea comenzii dumneavaostra. Comanda lansata si produsul cumparat reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului.

3. Program consultant si preluare comenzi telefonice sau e-mail

Pentru comenzi online se poate aplica la orice ora. Daca doriti sa fiti asistat la achzitie de consultantul nostru programul de preluare comenzi este de luni pana vineri, intre orele 10-22. In zilele de sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale se lanseaza doar comenzi on-line

Pentru orice alte intrebari va stam la dispozitie – contact

Livrarea comenzilor se face numai prin curier rapid.

4. Wish list

Ati gasit produsul dorit? Selectati marimea dorita, apasati "Adauga in wish list", “Inregistrati-va contul” si produsul dumneavoastra se va inregistra in “Lista mea de dorinte”. Daca doriti sa mai vedeti sau sa alegeti alte produse, produsul deja selectat se va mentine in “Lista mea de dorinte” pana cand veti incheia sesiunea de shopping!

5. Livrare si plata

Livram gratuit in orice oras din Romania.

Livrarea comenzilor se face numai prin curier rapid.

Alegeti modalitatea de plata:

Plata la livrare / ramburs: numerar, la primirea coletului; Coletul nu se va deschide inainte de a semna si de a plati.

6. Recepţionarea mărfii

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare inclusiv cu numarul scrisorii de transport cu care va fi livrat.

Livrarea mărfii se realizează în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii comenzii.

In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la sediul central . Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

7. Dreptul de returnare a mărfii

Potrivit prevederilor legale în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului

Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la sediul central, "Magazin Torry", VIVO! Cluj-Napoca, Str. Avram Iancu nr. 492-500, Comuna Floresti, jud. Cluj, pe propria cheltuială, împreună cu Formularul de Retur completat. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate.

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 30 de zile de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul in care nu primim aceasta informaţie banii vă vor fi returnaţi în 30 de zile din momentul preluării produselor returnate.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar. Noua marfă comandată va fi expediată cu plata ramburs.

Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Dacă dumneavoastră doriți să returnați un colet trebuie sa o faceti prin intermediul unei firme de curierat, Taxa de curier vă va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră. În cazul în care produsul nu satisface așteptările dumneavoastră sau mărimea nu este corespunzătoare această taxă nu vă va fi returnată.

8. Protecţia datelor personale.

Conform cerințelor Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, cod de identificare din registrul pentru protecția datelor personale: 18015, TORRY MILANO (SC ILOZELLI SRL) are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri de "reclama marketing si publicitate", "statistica", datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră sau ale unei alte persoane, utilizând orice modalitate de comunicare cu firma noastră.

Datele personale sunt culese numai pentru nevoile firmei TORRY MILANO (SC ILOZELLI SRL) și prelucrate în scopul realizării activității comerciale a firmei rezultate din statut, a promoțiilor și reclamei, cu respectarea imperativului de ocrotire a datelor impus de legislație prin Legea nr.677/2001. Furnizând datele cu caracter personal, sunteti de acord cu prelucrarea lor de către firma TORRY MILANO (SC ILOZELLI SRL) și partenerilor săi, precum și cu primirea de comunicări comerciale din partea acestora. Fiecare client are dreptul de a vizualiza datele sale personale, de a le modifica, de a cere încetarea prelucrării lor de către firmă sau de a se împotrivi folosirii lor

9. Garanție

TORRY MILANO (SC ILOZELLI SRL) asigură garanția tuturor produselor comercializate, potrivit dispozițiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) și conform informațiilor privind garanția produselor descrise în certificatul de garanție a produsului, pentru fiecare produs în parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la sediul central TORRY MILANO (SC ILOZELLI SRL) adresa: Magazin Torry, VIVO! Cluj-Napoca, Str. Avram Iancu nr. 492-500, Comuna Floresti, jud. Cluj. Remedierea produsului va avea loc în termen de 15 zile de la data la care ne-ați informat asupra defectului! Garanția se validează cu certificatul de garanție și cu factura din colet.